Financieel administratief medewerker

Word jij enthousiast van het werken met een breed scala aan administraties en krijg je energie van het uitpluizen van administratieve zaken? Bij ons werk je samen met een gedreven team en zorg je voor een nauwkeurige administratie die naadloos aansluit bij de bedrijfsprocessen.

Wat je gaat doen

In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het valideren en inboeken van facturen voor verschillende BV’s met diverse kostenplaatsen. Je legt verbanden tussen verschillende gegevens en herkent afwijkingen in de administraties. Samen met je team verdeel je de werkzaamheden op basis van ieders sterke punten. We kijken waar jouw kracht ligt en zorgen ervoor dat je taken uitvoert die bij je passen.

Jouw werkzaamheden

Factuurverwerking: Je valideert en boekt inkoopfacturen in voor verschillende BV’s en controleert op juistheid.

Facturatie: Je maakt en verstuurt verkoopfacturen.

Controleren van voorraad: Je houdt bij welk verpakkingsmateriaal waar en wanneer is gebruikt en zorgt ervoor dat de juiste hoeveelheid verpakkingsmateriaal terugkomt na het gebruik.

Verschillende administraties: Je zult je bezig gaan houden met de registraties behorende bij de verschillende administraties, zoals bij de huisvesting, biomassa installatie en andere investeringen.  

Communicatie: Je hebt contact met leveranciers en collega’s over binnenkomende facturen. Daarnaast vind je het geen probleem om gasten te ontvangen en de telefoon aan te nemen.

Overige werkzaamheden: Je signaleert afwijkingen in de administraties en zorgt voor de nodige correcties. Samen met je team verdeel je de taken, zoals ondersteuning bij het opstellen van rapportages, en het uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.

Wat wij je bieden

  • Uitdagende functie: De kans om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien binnen een dynamische en groeiende organisatie;
  • Een goed salaris (boven cao), gebaseerd op jouw kennis en ervaring;
  • Arbeidsvoorwaarden conform de glastuinbouw cao zoals een pensioenregeling, 8,33% vakantiegeld en 25,5 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een functie voor 32 – 40 uur per week.

Profielschets

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar werkervaring in een boekhoudkundige functie. Ervaring bij een productiebedrijf is een pré.
  • Het systeem van onze accountant is gebruiksvriendelijk dus dit leren wij je gemakkelijk aan, wel vragen we van jou dat je goed overweg kunt met Excel.
  • Je bent secuur, proactief en sterk in het analyseren van gegevens.
  • Je voelt je comfortabel in contact met leveranciers en collega's en kunt goed communiceren.

Enthousiast? Wij maken graag kennis met je.

Solliciteer gemakkelijk via onderstaand formulier of stuur je cv en motivatiebrief per mail naar personeel@hoogweg.nl.

Wil je meer weten over deze vacature?

Neem gerust contact op met Jalisa Rozendal op telefoonnummer 0527-20 64 30 of of per mail personeel@hoogweg.nl 

Ik ga akkoord met de privacyverklaring.*