Wat je gaat doen
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het valideren en inboeken van facturen voor verschillende BV’s met diverse kostenplaatsen. Je legt verbanden tussen verschillende gegevens en herkent afwijkingen in de administraties. Samen met je team verdeel je de werkzaamheden op basis van ieders sterke punten. We kijken waar jouw kracht ligt en zorgen ervoor dat je taken uitvoert die bij je passen.
Jouw werkzaamheden
Factuurverwerking: Je valideert en boekt inkoopfacturen in voor verschillende BV’s en controleert op juistheid.
Facturatie: Je maakt en verstuurt verkoopfacturen.
Controleren van voorraad: Je houdt bij welk verpakkingsmateriaal waar en wanneer is gebruikt en zorgt ervoor dat de juiste hoeveelheid verpakkingsmateriaal terugkomt na het gebruik.
Verschillende administraties: Je zult je bezig gaan houden met de registraties behorende bij de verschillende administraties, zoals bij de huisvesting, biomassa installatie en andere investeringen.
Communicatie: Je hebt contact met leveranciers en collega’s over binnenkomende facturen. Daarnaast vind je het geen probleem om gasten te ontvangen en de telefoon aan te nemen.
Overige werkzaamheden: Je signaleert afwijkingen in de administraties en zorgt voor de nodige correcties. Samen met je team verdeel je de taken, zoals ondersteuning bij het opstellen van rapportages, en het uitvoeren van overige administratieve werkzaamheden.